Uvjeti prodaje

Uvjeti prodaje

KUPOVINA I POVRAT

Kupovinom karata, kotizacija ili participacija upravlja:

Udruga 3. zmaj

Šetalište XIII divizije 11D

HR-51000 Rijeka,

Hrvatska

OIB: 13231862730


Podršku poslužitelja za nesmetano funkcioniranje internetske trgovine i prodajnih mjesta pruža online sustav STRIPE.

Udruga koristi dobivene podatke isključivo za osobnu upotrebu u svrhu provedbe aktivnosti za koju se ulaznica/kotizacija kupuje.


PRISTUP INFORMACIJAMA

Udruga 3. zmaj se slaže da će kupcu pružiti sljedeće podatke prije nego što bude vezan ugovorom ili ponudom:

  • glavne karakteristike robe ili usluga u mjeri primjerenoj za medij i robu ili usluge,
  • tvrtka, sjedište i poslovni broj telefona, ako su dostupni,
  • konačnu cijenu robe ili usluga, uključujući poreze, ili način izračuna cijene ako se priroda robe ili usluga ne može unaprijed izračunati,
  • podatke o bilo kojim dodatnim troškovima dostave ili upozorenjem da mogu nastati takvi troškovi ako se ne mogu unaprijed izračunati,
  • uvjete plaćanja za isporuku i izvedbu usluge, vrijeme isporuke robe ili obavljanje usluge, ako je potrebno,
  • podatke o pritužbi u tvrtki ili objašnjenje postupka prigovora, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za korisnike
  • adresu na kojoj tvrtka zapravo obavlja posao, telefonski broj, broj faksa i e-mail adresu tvrtke, ako su dostupni, i, prema potrebi, naziv tvrtke i sjedište tvrtke u čije ime djeluje i na koju potrošač može uputiti svoju žalbu,
  • troškovi povezani s korištenjem komunikacijskog medija, ako se razlikuju od osnovne tarife,
  • uvjete, rokove i postupak za ostvarivanje prava na odustajanje od ugovora bez navođenja razloga u skladu s člancima 72 i 74 zakona o zaštiti potrošača
  • rok u kojem se ugovor može povući i uvjeti za odustajanje (opis prava na odustajanje u skladu s člankom 74 zakona o zaštiti potrošača; u slučajevima kada potrošač nema pravo na povlačenje u skladu s člankom 86 zakona o zaštiti potrošača, o tome je izričito obaviješten),
  • Izvansudsko rješavanje sporova i drugi pravni lijekovi primjenjivi na poduzeća i njihovu dostupnost.



KUPOVINA

Sve internet kupovine ulaznica/kotizacija/participacija su obvezujuće i uz obvezu plaćanja te ne mogu biti otkazane ili izmijenjene. 


SREDSTVA PLAĆANJA

Vrste sredstava plaćanja:

Online plaćanje debitnim/kreditnim karticama American Express, Diners, Maestro, MasterCard, Visa



Prilikom plaćanja putem kreditne kartice putem interneta potrebno je unijeti svoj broj kartice, datum valjanosti i CVV kod te 3D secure code kartice koja to zahtijeva. Prepaid kartice / Poklon kartice koje izdaju banke, a koje nemaju opciju 3D secure provjere, nisu ispravno sredstvo plaćanja na stranicama RIVIRAa te s njima neće biti moguće ostvariti transakciju.


Načini plaćanja i načini isporuke određuju se i navode u postupku kupnje.



ULAZNICA

Prilikom uspješne kupovine ulaznice, na vašu email adresu pristigla je potvrda o plaćanju/račun koja se može koristiti u digitalnom ili tiskanom obliku, koja će vam omogućiti da izravno uđete u prostor događaja. Ulaznice mogu biti ispisane putem pisača ili spremljene u odgovarajućem formatu na vašem pametnom telefonu te ih putem istoga možete pokazati na ulazu.


GREŠKE PRILIKOM KUPNJE

U slučaju da se prilikom kupnje pojavi obavijest o grešci ili se za vrijeme kupnje pojave druge poteškoće, molimo vas da nam putem elektroničke pošte pošaljete upit i informacije o vašoj kupovini.



POVRAT ILI ZAMJENA

Sukladno čl. 79. st. 1. t. 12. Zakonu o zaštiti potrošača, Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora na daljinu (povrata novca) s obzirom da je predmet ugovora pružanje usluga vezanih uz slobodno vrijeme, koje se događaju u točno određeno vrijeme odnosno u određenom razdoblju.


OTKAZIVANJE DOGAĐAJA, POVRAT NOVCA

U slučaju potpunog otkazivanja događanja, Udruga 3. zmaj će u potpunosti nadoknaditi sve kupljene ulaznice.

Uvođenjem zakona o fiskalizaciji, ulaznica više nema vrijednost računa već se izdaje račun i potvrda o plaćanju, koju je potrebno sačuvati do dana održavanja događanja. Ukoliko se događanje odgodi ili otkaže, nije moguće ostvariti povrat sredstava bez predočenja spomenutog računa!


U slučaju izgubljenih ili ukradenih ulaznica, kupac nema pravo na povrat ili zamjenu ulaznica. Odgovornost kupca je da provjeri valjanost datuma, vremena i mjesta događaja za koji je kupio ulaznicu.


POSTUPAK PRITUŽBE

Sukladno čl. 10. st. 5. Zakonu o zaštiti potrošača, potrošaču omogućavamo podnošenje pisanog prigovora. Pritužbu morate predati u pisanom obliku na e-mail udruga@3zmaj.hr ili preporučenim pismom na adresu Udruge. U žalbu navedite svoje kontakt podatke i detaljan opis pritužbe.


IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE SPOROVA POTROŠAČA

U skladu sa zakonskim zahtjevima Udruga 3. zmaj ne prepoznaje nijednog izvansudskog izvođača za rješavanje potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti prema Zakonu o vanparničnom postupku. 

Navedeni aranžman proizlazi iz Zakona o rješavanju sporova potrošača, Uredbe (EU) br. 1095/2010. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktivom 2009/22 / EC.


Share by: