Kupovinom karata, kotizacija ili participacija upravlja:
Udruga 3. zmaj
Šetalište XIII divizije 11D
HR-51000 Rijeka,
Hrvatska
OIB: 13231862730
Podršku poslužitelja za nesmetano funkcioniranje internetske trgovine i prodajnih mjesta pruža online sustav STRIPE.
Udruga koristi dobivene podatke isključivo za osobnu upotrebu u svrhu provedbe aktivnosti za koju se ulaznica/kotizacija kupuje.
Udruga 3. zmaj se slaže da će kupcu pružiti sljedeće podatke prije nego što bude vezan ugovorom ili ponudom:
Sve internet kupovine ulaznica/kotizacija/participacija su obvezujuće i uz obvezu plaćanja te ne mogu biti otkazane ili izmijenjene.
Vrste sredstava plaćanja:
Online plaćanje debitnim/kreditnim karticama American Express, Diners, Maestro, MasterCard, Visa
Prilikom plaćanja putem kreditne kartice putem interneta potrebno je unijeti svoj broj kartice, datum valjanosti i CVV kod te 3D secure code kartice koja to zahtijeva. Prepaid kartice / Poklon kartice koje izdaju banke, a koje nemaju opciju 3D secure provjere, nisu ispravno sredstvo plaćanja na stranicama RIVIRAa te s njima neće biti moguće ostvariti transakciju.
Načini plaćanja i načini isporuke određuju se i navode u postupku kupnje.
Prilikom uspješne kupovine ulaznice, na vašu email adresu pristigla je potvrda o plaćanju/račun koja se može koristiti u digitalnom ili tiskanom obliku, koja će vam omogućiti da izravno uđete u prostor događaja. Ulaznice mogu biti ispisane putem pisača ili spremljene u odgovarajućem formatu na vašem pametnom telefonu te ih putem istoga možete pokazati na ulazu.
GREŠKE PRILIKOM KUPNJE
U slučaju da se prilikom kupnje pojavi obavijest o grešci ili se za vrijeme kupnje pojave druge poteškoće, molimo vas da nam putem elektroničke pošte pošaljete upit i informacije o vašoj kupovini.
Sukladno čl. 79. st. 1. t. 12. Zakonu o zaštiti potrošača, Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora na daljinu (povrata novca) s obzirom da je predmet ugovora pružanje usluga vezanih uz slobodno vrijeme, koje se događaju u točno određeno vrijeme odnosno u određenom razdoblju.
U slučaju potpunog otkazivanja događanja, Udruga 3. zmaj će u potpunosti nadoknaditi sve kupljene ulaznice.
Uvođenjem zakona o fiskalizaciji, ulaznica više nema vrijednost računa već se izdaje račun i potvrda o plaćanju, koju je potrebno sačuvati do dana održavanja događanja. Ukoliko se događanje odgodi ili otkaže, nije moguće ostvariti povrat sredstava bez predočenja spomenutog računa!
U slučaju izgubljenih ili ukradenih ulaznica, kupac nema pravo na povrat ili zamjenu ulaznica. Odgovornost kupca je da provjeri valjanost datuma, vremena i mjesta događaja za koji je kupio ulaznicu.
POSTUPAK PRITUŽBE
Sukladno čl. 10. st. 5. Zakonu o zaštiti potrošača, potrošaču omogućavamo podnošenje pisanog prigovora. Pritužbu morate predati u pisanom obliku na e-mail udruga@3zmaj.hr ili preporučenim pismom na adresu Udruge. U žalbu navedite svoje kontakt podatke i detaljan opis pritužbe.
IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE SPOROVA POTROŠAČA
U skladu sa zakonskim zahtjevima Udruga 3. zmaj ne prepoznaje nijednog izvansudskog izvođača za rješavanje potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti prema Zakonu o vanparničnom postupku.
Navedeni aranžman proizlazi iz Zakona o rješavanju sporova potrošača, Uredbe (EU) br. 1095/2010. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktivom 2009/22 / EC.